Monday, October 31, 2011

Happy Halloween from House Panthers!!!!

Oh no!!!!!Mom grabbed me and put me in this
outfit!!For Halloween, she said!!!!!!
Just a few pictures she said!!


Nope!! I'm outta here!!


Mom,take it off!! I don't like this thing!


OK Tillie you win!!!!!!
No more Halloween pics! Heehee!!
But you did look cute though!


Happy Halloween !!!!!!!!







post signature

12 comments:

Katnip Lounge said...

We know ONE witch that doesn't need a broom to fly...Happy Halloween!

Laura and Jet Dragon said...

Happy Halloween !!!!!!!!

We understand, Tillie, but you do look cute. Dressing up is a lot of fun.

Laura and Taffy

Sparkle the Designer Cat said...

Tillie, how come when us kitties look really, really mad, humans think it looks "cute?" We should REALLY show them cute!

The Frog Queen said...

LOL! That is why I do not put costumes on my cats! :D

Happy Halloween to you!

Cheers!

Selina said...

Tilly you looked great! But I wouldn't have much patience for that costume, either.
HAPPY HALLOWEEN!

PURRS!
Selina

Cat Chat With Caren And Cody said...

poor Tillie!!! Cody feels exactly the same!

BTW the orange looks GORGEOUS with your fur!

Have a happy and safe Halloween!

meowmeowmans said...

Poor Tillie! You *do* look pretty cute in your costume, though. :)

The Island Cats said...

Aw, poor Tillie! Thank cod Halloween is only once a year!!

Happy Halloween!!

Kwee Cats said...

Tillie, you so funny! That a very cute costume, and you guys' picture loos really good. But we don't like dressing up either, so we understand. Gosh, that party was really something wasn't it? We think the Castle was creepy but such fun to explore. We so glad you guys came to the party too.

Thank you for coming to visit us. We'll see you House Panthers later :-)

Asta said...

Deew
Tillie and Georgia,
Tiger,Treasure and JJ
Tillie, I sympafise, but you suwe wewe adowabul..I hopw all of you got lots of tweat
smoochie kisses
ASTA

The Purr Diaries said...

GREAT costume!!! Hope you had a wonderful Halloween!!! :o)

rumpydog said...

What's with all this costume stuff? Next they're gonna wanna dress us up in Santa hats or elf costumes? How humiliating! *sigh*